miercuri, 27 iunie 2012

strong...

Sunt o persoană puternică. Încerc să gândesc pozitiv și depășesc problemele, indiferent cât de dificile îmi par. Încerc să zâmbesc și să-mi văd de treabă, chiar dacă sufletul îmi este răvășit, iar mintea slăbită. Încerc să fiu puternică, nu numai pentru mine, dar și pentru cei dragi. Muncesc zi de zi și încerc să mă implic în fiecare proiect. Mă caracterizează răbdarea dar și pasiunea pentru lucrurile care-mi plac. Însă, câteodată, simt că sunt lovită din toate părțile, simt că cedez, simt că puterea-mi slăbește clipă de clipă, și atunci, mă blochez. Ca fiecare om, îmi fac griji, mă zbat să găsesc soluții, să vin cu răspunsuri, să mă agăț de ceva, orice, ca să nu fiu trasă în vâltoarea problemelor. Uneori, îmi pierd încrederea și credința, alteori speranța. Dar, nu cedez niciodată. Plâng, Țip, mă închid în mine, mă depărtez de oameni, dar în singurătatea tristă în care mă închid îmi regăsesc forța, credința și speranța. Mă regăsesc și apoi continui să lupt, Continui să mă zbat fiindcă știu că va merita... cândva... și acest gând mă însoțește pe parcursul drumului meu și nu-mi dă drumul indiferent de opreliști...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu