miercuri, 20 iunie 2012

wishes ...

Stau și mă adun și încerc să realizez că tot ce gândeam în trecut încă este în mintea mea aceleași dorințe, aceleași schimbări pe care vreau să le realizez încă nu s-au schimbat, sunt încă acolo. Dar totuși îmi dau seama de dezamăgirea că nu vor fi împlinite cu ce aveam eu în gând ci poate deloc, asta te și întristează dar te și întărește să le poți duce la capăt. Visele care mă fac și acum să cred că sunt încă un copil,acel copil firav care odinioară nu știa ce dorea dar cu timpul a descoperit că se transformă într-o persoană cu totul și cu totul diferită și poate nu așa cum și-o imagina. Știu că dorința încă e neschimbată și va fi întotdeauna cel puțin așa este pentru mine, a-și vrea ca visele să îmi fie îndeplinite pe deplin dar totuși realizez în adancul gândirii mele că ele nu se vor realiza astfel dar totuși vreau să cred și vreau să sper în continuare că într-un final va ieși și pentru mine o raza de lumină, pentru a îndeplini aceste vise ce cu greu cred că vor fi duse la bun sfârșit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu