duminică, 3 iunie 2012

sesiune ... again...

Ei bine că vreau că nu vreau sesiunea iar bate la uşă şi ca de obicei mă găseşte în pijamale. Pe tot parcursul semestrului sunt într-o formă de 1000 de ori mai bună decât atunci când se apropie sesiunea. Cursuri aruncate pe ici pe colo, post-it-uri peste tot cu "asta fac azi, asta fac mâine etc", pixuri, markere, cărţi prin toată camera. Linişte. Nici măcar muzică nu mai îndrăznesc să ascult. Doar e sesiune, tre să fie linişte, altfel nu mă pot concentra. Dar degeaba. Găsesc orice de făcut mai puţin să ma ating de cursuri. Parcă sunt defectă. Mă uit la cursuri, zic că într-o oră gata, încep şi pauză. Trece o oră, trec două, trei şi nimic. Eu rămân pierdută în altre treburi. În sesiune fac curat în cameră mai des decât de obicei, tot atunci îmi iau şifonierul la rând să îmi aranjez hainele.De ce? Habar nu am. Dar cred că încep să găsesc o explicaţie. E vorba de atacurile energetice cu flăcări d-alea violet:))E o întreagă conspiraţie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu