marți, 29 noiembrie 2011

Another Me ... Another Day ... Another Thought


Aproape toată ziua am glumit și am zâmbit. Cu un zâmbet larg pe fată, m-am hotărât să înfrunt tot ce-i mai rău și greu în viaţa asta. Nu o să las nimic să mă doboare şi, oricât de mult m-ar durea, voi trece peste orice obstacol pentru a-mi îndeplini visele! Când o să mă găsesc îngenunchiată în noroi, o să mă ridic şi voi merge mai departe cu fruntea sus. Când o să capat răni sângerande, mi le voi pansa singură şi voi strânge din dinţi ca să pot suporta durerea. Când o să întâlnesc ziduri în drumul meu, le voi escalada cu atenția unui alpinist. Şi de-ar fi să cad, voi încerca iar și iar pană voi trece la nivelul următor. Când cineva mă va opri din drum, îl voi convinge să-mi fie tovarăș de drum, sau să rămână în urma mea. Când voi fi bolnavă trupește sau sufletește, îmi voi canaliza toată energie pentru vindecare. Iar dacă voi descoperi că port cu mine o boala incurabilă, voi face din ea o prietenă blândă. Când o să mă simt singura, voi strange în braţe o carte...
Viaţa e prea scurtă ca eu să-mi permit să pierd vremea suferind.
De ce să sufăr? Pentru ce? Şi mai ales, pentru cine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu