marți, 22 noiembrie 2011

Goodbye my friend ...


În ultimele zile, mi-am dat seama de unele chestii... cum ar fi că nimic nu durează pentru totdeauna. Am observat cum o prietenie se poate rupe intr-o seara…doar cu puţine cuvinte. Probabil te întrebi ce ai făcut. Dar problema este că nu ai facut nimic să întreţi asta… Te-ai lăsat dusă de val, iar acum totul a ramas o amintire într-o cutie. O cuitie sigilată, pe care în viitor o vom deschide, şi ne vom întreba... "De ce am pus capăt?!". Dar aşa se întâmplă câteodata... Oamenii regretă ceea ce nu au făcut, sau ceea ce au făcut. Dar pentru mine, e prea devreme pentru regrete. Îmi place unde am ajuns.Unde sunt, e foarte bine. E frumos. Cortina s-a tras de data asta, iar timpul s-a oprit. E normal să ai mai mulți prieteni și să cauți la fiecare altceva: la unii stabilitate și înțelegere, la alții distracție și amuzament. Să ai prieteni de ieșit ocazional și prieteni cu care împarți tot.
Viaţa mea este plină de suişuri şi coborâşuri, bune şi rele, calde şi reci… trec dintr-o extremă în alta. Acest lucru datorită felului meu de a fi… Sunt o fire visătoare, --şi mereu am visat să am prieteni buni… mereu am avut prieteni… fie ei buni, sau mai puţin buni… prieteni care mi- au fost aproape când am avut nevoie sau nu … prieteni care m-au manipulat, uneori făcând bine, alteori nu. Totuşi… am ajuns în momentul în care… , unora , pe care îi consideram mai mult decât prieteni buni , a trebuit sa le spun “Adio !!!”
Whatever , nu mai contează, atât timp cât ştiu că mă am pe mine, şi câţiva care îmi demonstrează zilnic, că îmi sunt alături…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu