miercuri, 19 iunie 2013

One tree Hill

Niciodată nu mi-au plăcut despărţirile. În orice circumstanţă sunt dureroase. Acum cinci minute mi-am luat rămas bun de la unul dintre cele mai minunate seriale pe care le-am văzut. Într-adevăr am plâns mai puţin decât mă aşteptam şi, încă, nu îmi vine să cred că s-a terminat. Definitiv!Mi-am dat seama că aceste poveşti te influenţează mai mult decât poţi tu să-ţi dai seama şi te marchează. Chiar dacă eu m-am apucat de el acum 1 lună, simt că am crescut odată cu personajele din serial. Nu vreau să îmi imaginez cum se simt cei care au urmărit timp de nouă ani, săptămână de săptămână, acest serial. Este dureros când te regăseşti în firul poveştii, chiar dacă în cea mai mică parte. Este un serial despre prietenie, familie, visuri, fericire, dar cred că cel mai mult este despre împlinirea visurilor tale. Este dureros atunci când îţi dai seama că nu mai ai visuri şi încerci să ţi le regăseşti, luând ca exemplu de speranţă acest serial. Cu toate că s-a terminat, pot oricând să îl reiau şi să îmi aduc aminte de momentele care m-au marcat. M-am uitat la el până la epuizare, am râs şi am plâns. Iar citatul pe care îl am pe perete o să mă urmărească de fiecare dată. "Nu-ţi fie teamă să faci greşeli, să te împiedici şi să cazi, pentru că în majoritatea cazurilor cea mai mare răsplată vine când faci lucruri care te sperie cel mai mult". Pentru a încheia o să pun câteva citate:
" Am ajuns la concluzia că, dacă lucrurile se întâmplă aşa cum ai vrut tu să se întâmple, atunci unii ar spune că nu am avut o viaţă plină de succese. Important e să nu te gândeşti cu amărăciune la dezamăgirile vieţii. Învaţă să renunţi la trecut şi recunoaşte că nu va fi mereu soare afară. Şi când eşti pierdut în întuneric şi disperare, aminteşte-ţi că numai în întunericul nopţii vedem stelele care ne vor arăta drumul spre casă. Aşa că nu-ţi fie frică să faci greşeli, să te împiedici şi să cazi, pentru că, de cele mai multe ori, cele mai mari recompense vin din faptul că ai făcut acele lucruri care te sperie cel mai mult. Poate că vei obţine tot ce-ţi doreşti. Poate că vei obţine mai mult decât ţi-ai fi imaginat vreodată. Cine ştie unde te va duce viaţa? Drumul e lung şi, la final, călătoria e, de fapt, destinaţia." "Orice cântec are un final. E ăsta un motiv să nu ne bucurăm de melodie? Adevărul e că nu avem de ce să ne temem. Face parte din viaţă." "Vrei să-ţi spun câte ceva despre mine? Nu am nimic de spus. Chiar dacă aş fi avut, ar fi greşit să mă crezi. Încrederea e o minciună. Nimeni nu cunoaşte pe nimeni cu adevărat." "Nu e nicio ruşine dacă ţi-e frică. La naiba, tuturor ne e frică. Ceea ce trebuie să faci e să-ţi dai seama de ce ţi-e teamă. Pentru că dacă frica ta are un nume, atunci o poţi învinge. Şi mai bine: te poţi folosi de ea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu