joi, 20 iunie 2013

"Nu regret nimic din ce-am făcut în viață, în schimb regret tot ce n-am făcut."

Nu sunt perfectă și nici nu îmi doresc să fiu, nu am o viață simplă, dar nici extraordinar de complicată, nu pot să spun că nu am greșit, dar nu regret nimic din tot ce am făcut, bun sau rău, în fiecare moment am încercat să fac doar ceea ce am simțit. Poate am tăcut de multe ori pentru a nu supără pe cineva, dar nici asta nu am regretat pentru că la momentul respectiv am considerat că asta trebuie să fac. Regret doar ceea ce nu am făcut...regret că poate nu mi-am arătat întotdeauna sentimentele, poate de teama de a nu fi dezamăgită; regret că nu am realizat poate ce mi-am propus, dar sunt mândră de tot ceea ce am realizat; regret tot ce aș fi putut să fac și nu am făcut, însă nu regret nimic din ceea ce am făcut. Aș fi poate falsă dacă aș spune că regret ce am făcut, sunt faptele mele, gândurile mele, acțiunile mele, poate uneori mi-a părut rău, dar niciodată nu am regretat. Viață, sau poate mai mult noi înșine, ne pune(m) de multe ori în situații dificile,dar niciodată nu trebuie să regreți ceea ce faci sau spui, consider că în momentul în care regreți ce ai făcut la un moment dat, îți renegi sentimentele, pentru că bune sau rele, cuvintele și faptele pe care le faci, îți aparțin, le simți și nu trebuie să îți fie rușine cu ceea ce simți sau gândești. Sentimentele și gândurile tale te fac unic, te fac special. Cum spunea Jonathan Larson: "Uită regretele, altfel vei pierde toată viață." Ce rost are să îți petreci viață regretând? Cine te cunoaște, cine îți e aproape, cine te apreciază cu adevărat, o va face în continuare, indiferent dacă gândurile și sentimentele tale coincid sau nu cu ale lui, indiferent dacă la un moment dat ai spus un lucru cu care nu e de acord. Oamenii nu se apropie, nu se atașează unii de alții doar pentru că au sau nu idei comune ; uneori discuțiile în contradictoriu întăresc o relație , îți dau ocazia să cunoști o persoană mai bine, să îi cunoști gândurile și ideile. Important e să fii tu însuți, iar cei care țin la ține cu adevărat, vor știi să te accepte așa cum ești în realitate, fără să trebuiască să te prefaci a fi altceva decât ești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu