marți, 13 martie 2012

A mai trecut un an din viața mea!!!


Am mai crescut un pic, m-am mai maturizat, am trecut prin vânt şi soare cu mâinile în buzunar şi cu zâmbetul pe buze, iar acum mă înfăţişez într-o nouă variantă.
Timpul trece. Nu a îngheţat. Nu stă pe loc. A mai trecut un an din viaţa mea… am mai adăugat un trandafir în buchetul vieţii. Privesc în urmă şi-mi amintesc cu nostalgie clipele fericite prin care am trecut. Îmi amintesc cu lacrimi pe obraji de perioadele care m-au maturizat. Uneori, aş fi vrut să rămân copil pentru totdeauna. Poate aşa, nu aş mai fi aflat ipocrizia care este în jur. Minciuna şi falsitatea care mă pândeşte pe după colţ. Poate nu aş mai fi ştiut ce înseamnă să lupţi pentu ceva, ce înseamnă să fii responsabil. Timpul se scurge ... tot mai repede ... rămânând în urma amintiri ... astăzi deschid cutiuţa cu amintiri pentru a mai adăuga câteva şi pentru a le revedea pe cele vechi ...

2 comentarii: