joi, 29 martie 2012

iubesc ...


Iubesc copilul din mine, pentru că există şi îmi dă zi de zi aripi să pot zbura spre locurile nepermise pașilor mei înceţi. Iubesc ploaia, pentru că o pot simiţi, și mă înconjoară adeseori cu raceala ei de neîncălzit. Iubesc apusul pentru că privindu-l mă cuprinde un dor nebun de vară și de nopțile pierdute privind stelele.
Iubesc soaptele pentru că ele îmi dovedesc că cineva îmi atinge sufletul. Iubesc cantecul, pentru că în el își are locuința dragostea. Iubesc tăcerea pentru că este de aur și merită să fie prețuită. Iubesc sufletul , pentru că el este nemuritor și pentru că l-am primit de la Dumnezeu. Iubesc zăpada, pentru că ascunde niște steluțe mici ce alcatuiesc un întreg împreuna. Iubesc porumbeii, pentru că sunt atât de puri și de gingași încât mă trimit cu gândul la libertate.Iubesc, să iubesc pentru că numai prin iubire îl pot vedea pe Dumnezeu oriunde în jurul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu