marți, 27 martie 2012

este...


...viața mea care se derulează printre cărămizile multicolore ale drumului pe care l-am ales și pe care îl construiesc clipă de clipă.Restul e ceea ce sunt, ce gândesc, ce simt, ce îmi place să fac.Azi sunt o fată oarecare care își lasă părul ciufulit să îi gâdilă obrazul.Sunt ceea ce alții vor de la mine. Pentru că pot fi eu în același timp, mă las.Și atunci las lucrurile să curgă. Sunt o persoană influențabilă, dar în adânc doar eu știu de ce fac tot ceea ce fac. Mă las influențată atâta timp cât pot influența prin gestul meu stări, reacții, păreri sau dispoziții.Nu totul e ceea ce pare, nimeni nu e ceea ce ar putea fi.Ma las condusă de instinct în cea mai mare parte a vieții mele, simțurile mă conduc acolo unde trebuie să fiu. Rareori am trăit urmările cu regrete.De obicei decid ceea ce sunt.Fac ceea ce simt, și spun ceea ce gândesc. Poate fi bine sau poate fi distinct greșit.
Indiferent de ceea ce contează, întotdeauna va exista ceva ce “a fost”, și ceva ce “va fi”.Între, sunt Eu!Cea care simte, trăiește, dorește, respiră, ascultă și generează ceea ce “va fi”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu