vineri, 16 martie 2012

Altfel ...


Nu știu ce simți tu... dar știu că nu vei înțelege niciodată felul meu de a fi, de a gândi, de a simți.De ce? Pentru ca nici măcar nu încerci...
Niciodată nu gândesc de doua ori la fel. Niciodată nu fac același lucru de doua ori la fel. Sunt spontană când îmi propun, monotonă dacă nu am chef. Sunt genul de om care iți poate fi aproape și când esti in culmea extazului, dar și când ești cu botu' pe labe. Insă în schimb nu-ți cer decât să fi acolo pentru mine când am nevoie și eu de cineva, de un umăr pe care să plâng. Pentru că dacă nu, dacă încerci să faci totul doar cum vrei tu, să faci să pară că mereu tu ești cel ce are dreptate, mă voi îndepărta. Și nu mă refer la "hai, pa! mi-am luat valiza și ma mut in capătu' celalalt al lumii", ci la îndepărtarea sufletească. Voi fi mai rece și nu-mi va mai pasa. Am învățat asta.

Nu vreau să-mi dai dreptate mereu... Nu vreau să te prefaci interesat. Dacă nu ai nevoie de mine prin preajma doar zi-mi ... și-o să fiu departe... Dar la un moment dat tot tu o să vi la mine. Și logic, o să te primesc cu brațele deschise pentru că unul din lucrurile din viață fără care nu pot să trăiesc sunt prietenii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu