miercuri, 30 martie 2011

behind words

În spatele cuvintelor se află sufletul meu care visează. Corabia vieţii m-a purtat uneori pe valuri amăgitoare încercând să gasesc o stânca de care să-mi sprijin visele. Am devenit un suflet renăscut din furtuni, de dincolo de nori. Cerul şi-a lipit adesea obrazul de inima mea, rispind lumina în valuri de tristeţe. Ne despărţim ca să ne apropiem, ascunzându-ne sentimentele sub colţuri de suflet. Am plătit cu lacrimi amare fiecare zâmbet, fiecare floare prin care mi-am marturisit sentimentele. Nu voi putea fi niciodata altceva decat ceea ce sunt, un inger care plange la lumina cuvintelor. Mă întorc cu faţa spre locul unde am învăţat să râd, să iubesc, să fiu om, sentimente topite în roua dimineţii.Am luat cu mine vise şi speranţe şi le port în suflet iar restul e iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu