marți, 31 decembrie 2013

2013 se va transforma în 2014 ...

Nu-mi plac sfârşiturile de nici un fel... de altfel nici nu cred în ideea de sfârşit.. cred doar în transformare. Anul 2013 se va transforma în 2014... eu mă voi transforma, sper, în mai bună... mai inteleptă... mai tolerantă... mai puternică. Nu-mi plac bilanţurile de sfârşit de an, nici planurile măreţe pentru anul ce-o să vină. Degeaba ne umflăm în pene cu realizările... degeaba ne simţim frustraţi pentru ce nu am reuşit... important e dacă am învăţat ceva din experienţele ce ni le-a oferit viaţa... şi dacă transformarea noastră interioară e în sens pozitiv. Nu-mi plac planurile amănunţite şi mai ales nu-mi place rigiditatea... pentru că ştiu că oricum nu vor fi respectate... iar dacă te cramponezi de ce ţi-ai propus... rişti să pierzi din vedere noile date ce apar... pierzi obiectivitatea momentului şi spontaneitatea. Poate cineva îmi va spune că pentru a construi o casă ai nevoie de un plan amănunţit... eu aş spune că pentru a construi în viaţa ai nevoie doar de o bază... o direcţie... un sens... imaginaţie... materie... minte... suflet şi condiţii prielnice. Cred că la fiecare trecere dintre ani mi-am formulat nişte dorinţe.. multe chiar le-am reportat din anii precedenţi:). Revelionul acesta... o să încerc să-mi alung orice dorinţă îmi va da târcoale... orice speranţă, şi îmi voi îndrepta gândurile cu recunoştinţă către oamenii dragi pe care viaţa mi i-a scos în cale... care m-au ajutat din tot sufletul şi mi-au transmis gânduri bune atunci când am avut nevoie. Şi îi mulţumesc acelui cineva.. care.. acolo sus... mă iubeşte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu