marți, 12 noiembrie 2013

nu aştept nimic de la nimeni ...

Există zile în care viaţa nu are nici un sens, însă am învăţat să trăiesc pentru acele zile care par vise de neuitat. Acele zile care îţi inundă inima de fericire, acele zile în care te trezeşti zâmbind şi nu ştii de ce , acele zile când te simţi puternică şi iubită. Există zile în care viaţa te doboară, însă am învăţat să mă ridic din nou, iar şi iar, pentru acele zile care mă înalţă, pentru acele zile când mă privesc în oglindă şi ea îmi zâmbeşte înapoi, pentru acele zile care îmi oferă totul în mici doze şi mă surprinde de fiecare dată. Există zile în care viaţa mi-a adus lacrimi şi suferinţe, regrete şi dezamăgiri, iubire şi durere, însă tot ea m-a învăţat diferenţa dintre o iubire adevărată şi o iubire amăgitoare. M-a învăţat să preţuiesc întotdeauna o dragoste care mi se oferă în locul uneia pe care trebuie s-o cuceresc. M-a învăţat să nu aştept nimic de la nimeni , să nu privesc în urmă, să nu regret nimic din ce am făcut, să merg doar înainte şi să privesc numai spre viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu