vineri, 9 noiembrie 2012

amnezie a sufletului...

După multe zile de amânat, am reușit să văd filmul "The Vow", un film care îl recomand cu drag, e inspirat din poveste adevărată; e imposibil să nu înveți ceva din el. Știi ce mi-am dat eu seama? Am perioade în care sufletul trece printr-o amnezie, da, o amnezie a sufletului, atât de puternică încât simte ca are sentimente dar nu știe pentru cine sunt! Sufletul ajunge într-un stadiu în care se rătăcește în propria lui viață, devine amnezic și nu mai știe de ce a ales pe acel cineva și cum ar trebui sa se comporte de acum încolo! Am trecut prin aceasta amnezie de ceva timp, și încă învăț să-i amintesc sufletului de ce am ales să împart sentimentele cu acel cineva, de ce am ales să iubesc și cum să iubesc. Probabil ține de faptul că fiecare își are perechea undeva acolo, tot ce trebuie să faci e să aștepți și să te consulți cu sufletul înainte de a face un pas. Încă am amnezie, dar e atât de ușoară încât dacă mă forțez, îmi pot aminti totul; dar se întâmpla ca sufletul să vrea sa fie amnezic, pentru o vreme, sa-și adune forte noi, să retrăiască momente plăcute, să se reîndrăgostească, să treacă prin toate stările de fericire care aduc la vindecarea amneziei.... Sufletul meu vrea să fie amnezic, așa cum tu, când citești o carte care ți-a plăcut foarte mult, ajungi sa iți dorești sa nu o fi citit, ca să o poți reciti cu aceleași emoții....totul ține de emoții, acele emoții puternice de care sufletul e dependent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu