marți, 23 octombrie 2012

visătoare...

Sunt o visătoare. Sunt una dintre acele persoane cu capul în nori, care încă mai are o doză de naivitate, care încă mai speră, care încă mai crede în frumusețea și bunătatea oamenilor. Îmi place să mă bucur de fiecare moment, să-mi imaginez în clipele dificile că totul va fi bine, că lucrurile se vor rezolva de la sine, îmi place să mă îmbărbătez atunci când viața mi se pare grea, când totul în jurul meu pare să ia o altă traiectorie. Și deși sunt conștientă ca lucrurile, viața, oamenii nu sunt întotdeauna așa cum cred, îmi place totuși să-mi imaginez o lume mai buna, o lume plină de culoare, o lume în care valorile și principiile nu sunt uitate, nu sunt marginalizate. Îmi plac deopotriva oamenii simpli, de la care înveți mai mult decât ți-ai putea imagina, îmi plac persoanele decente, sincere, ale căror calități nu mai sunt de ceva vreme apreciate. Sunt o visătoare, știu. Dar , uneori problemele, temerile , singurătatea, gândurile cenușii și neliniștile se contopesc într-o mare de liniște și armonie atunci când crezi că ceva bun se va întâmpla... și brusc, totul pare să capete lumină, culoare, magie și să vezi mai clar tot ce era ascuns ochilor , minții, sufletului tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu