miercuri, 3 octombrie 2012

"Empty Recycle Bin"

Pentru prima oară în viaţa mea, mi-am dat seama că nu pot şterge ceea ce am colectat în "Recycle Bin"-ul din capul meu, nu există nicio comandă gen "Empty Recycle Bin" să mă ajute să şterg tot ce a fost, deşi poate am încercat de multe ori. Cel mai probabil voi depăşi capacitatea folderului, şi îmi voi pierde memoria, cel mai bun lucru posibil, cel puţin pentru mine. Aş putea să o iau de la capăt, dar totuşi ar exista riscul să repet acele greşeli stupide, şi aş ajunge de unde am plecat, tot în acelaşi loc, cu mintea plină de sentimente confuze şi scurtături de care aş vrea să scap. Momentele bune sunt făcute să rămână într-un folder plin de praf numit "Memories" pe care îl sar de câte ori am ocazia. De ce? Vreau să mă desprind de trecut şi să mă agăţ de viitor. Dar la un loc cu cele bune, au rămas şi cele nesărate, care mă fac să dau înapoi, căci resentimentele rămân, şi nu se pot şterge cu un zâmbet amical. Chiar dacă sunt înţesate de praf, importanţa lor n-a scăzut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu