sâmbătă, 19 mai 2012

vorbe... în... ploaie

Am ajuns la concluzia că degeaba vorbesc dacă nu sunt ascultată . De cele mai multe ori aud replici precum am uitat sau nu știam asta deși țin minte perfect când am rostit cuvintele. Nu pricep de ce sunt unii oameni interesați de discuții dacă uită permanent ceea ce vorbesc . Mi se pare inutil să vorbesc ore în șir pentru a ajunge la concluzia că am vorbit degeaba fiindcă a doua zi persoana cu care am vorbit nu își mai aduce aminte nimic.Poate sunt eu prea preocupată de viețile altora și ar trebui să învăț să îmi pese doar de ograda mea , dar e cam dificil... Nu știu ce să cred … în mod normal aș spune că o persoană este aiurită ... Ajung să cred că aiureala este nepăsare sau ignorare. Nu spun acum să dăm masterate în discuții, ci mă gândesc doar la ideea că ar trebui să se acorde o importanță mai mare simplelor discuții... Nu pot sa dau stergere dupa fiecare discutie spre deosebire de altii , dar mi-ar placea ca cei din jur sa tina minte cate ceva din ceea ce vorbim … iar dacă sunt plictisitoare si monotonă … ar trebui să nu mai vorbim deloc . Ce bine ar fi dacă nu am mai arunca cuvinte la întâmplare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu