duminică, 9 martie 2014

totul are sa fie bine ...

Pentru prima oară m-am uitat în oglindă. Altfel. În ochii mei. Nu m-am uitat niciodată-n ochii mei. Deşi erau roşii şi încercănați, am privit în ei. M-am uitat numai în poze până acum și uneori mi-au plăcut, dar deseori am regretat că nu-s negrii-arămii. Azi m-am uitat în ochii mei și m-au surprins că-s vii și înflăcărați. Că-s ochi de om îndrăgostit. Cu sclipirea aia care duce spre nebunie frumoasă. Eu nu mai simt nevoia să aflu de la alţii cine sunt de fapt. Și nu mai simt nevoia să spun nimănui despre mine. Dar simt nevoia să îţi spun ţie cât te iubesc. Eu nu mai simt nevoia să alerg hai-hui, ci să stau, să îţi aparţin. Convinsă sunt că degetele mele vor scrie tot mai des despre chipul tău. Și că buzele mele vor şopti numele tău întruna. Și cu siguranţă că o să-mi fie dor de tine cu fiecare zi în care nu te voi vedea. Dar în fiecare zi, în fiecare zi iubirea va fi acolo. Eu am simțit pentru prima oară că aparțin cuiva. Că depind de tine, că nu trebuie să mă zbat să vii la mine… că eşti al meu. Eu am simțit că-s eu cu tine într-un univers perfect şi că totul are sa fie bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu