sâmbătă, 2 februarie 2013

me ... just me...

Hotărâtă. Împovărată. Vulnerabilă. Asta sunt. Un amalgam de stări si de trăiri. Azi pot să fiu hotărâtă si sigură pe mine si mâine să mă simt cumplit de-mpovărată de toate si să mă afund într-o stare de sfârsit de lume. Si-o vulnerabilitate acută să mi se strecoare-n vene. Si-n ciclul ăsta repetitiv al vietii, o tot iau de la capăt. Iar, si iar. Uneori cu entuziasm – măcar aparent – alteori… doar pentru că trebuie. Adevărul e că fericirea nu e o conditie esentială, pentru a putea trăi. Dar, tot asa, nici nefericirea nu-i un motiv suficient ca să nu mergi mai departe. Nu caut să dau explicatii pentru că sunt ceea ce sunt. Nici nu încerc să-mi găsesc scuze, să spun că am motive să-mi trăiesc stările asa cum o fac. Nu îmi plâng de milă dar nici nu mă transform în propriul meu judecător. Pur si simplu… încerc să accept că asa e drumul meu. Living on the edge. PS. Azi e soare afară si eu sunt, oricum, pe drumul dinspre ultima fotografie către prima. Nu-i asa rău. Si-o fi un rost în toate, desigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu