miercuri, 20 februarie 2013

visătoare...

Sunt o visătoare. Sunt una dintre acele persoane cu capul în nori, care încă mai are o doză de naivitate, care încă mai spera, care încă mai crede în frumuseţea şi bunătatea oamenilor. Îmi place să mă bucur de fiecare moment, să-mi imaginez în clipele dificile că totul va fi bine, că lucrurile se vor rezolva de la sine, îmi place să mă îmbărbătez atunci când viaţa mi se pare grea, când totul în jurul meu pare să ia o altă traiectorie. Şi deşi sunt conştientă că lucrurile, viaţa, oamenii nu sunt întotdeauna aşa cum cred, îmi place totuşi să-mi imaginez o lume mai bună, o lume plină de culoare, o lume în care valorile şi principiile nu sunt uitate, nu sunt marginalizate. Îmi plac deopotrivă oamenii simpli, de la care înveţi mai mult decât ţi-ai putea imagina, îmi plac persoanele decente, sincere, ale căror calităţi nu mai sunt de ceva vreme apreciate. Sunt o visătoare, ştiu. Dar , uneori probleme, temerile , singurătatea, gândurile cenuşii şi neliniştile se contopesc într-o mare de linişte şi armonie atunci când crezi că ceva bun se va întâmpla. Şi brusc, totul pare să capete lumina, culoare, magie, şi să vezi mai clar tot ce era ascuns ochilor , minţii, sufletului tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu