sâmbătă, 7 iulie 2012

Sunt în vacanță!!!

Ca de obicei în fiecare vacanță descopăr o pasiune, sau un mod destul de plăcut de a-mi petece timpul liber... în această săptămâna m-am hotărât să mă relaxez și să fac doar ce îmi place fără să mă gândesc la efecte și impresii. Îmi place să mă uit la Grey’s Anatomy și asta fac... după fiecare episod realizez că uneori oamenii uită să facă lucruri pe care le cred neimportante, însa nu se gândesc că un incident le poate schimba viața. Oare câți dintre noi, le spun celor dragi cuvinte frumoase când pleacă dimineața de acasă? Câte cupluri încep o zi certați fără sa se gândească atunci când se vor întoarce acasă lucrurile nu vor mai fi la fel? Suntem cele mai complicate ființe de pe pământ cu o mulțime de defecte, calități și sentimente uneori chiar neștiute. Ne place să alergăm, să avem cât mai multe dar ne-am gândit vreodata dacă cei din jurul nostru sunt fericiți? Dacă noi suntem fericiți? Multe persoane mi-au spus că sunt o visătoare, și că fac lucrurile pe care le simt pe moment fără să stau să cântăresc bine situația. Dar de ce aș face asta dacă eu mă simt fericită așa, de ce să nu visez dacă mereu am reușit să ajung cu pași mărunți și sacrificii la visele mele? Știu, sunt încăpățânată, și prefer să nu ascult prea multe sfaturi și să fac ce mă duce capul chiar dacă după aia uneori îmi dau seama că am greșit. Sunt și dezordonată, neatentă și uneori leneșă... iar uneori sunt prea pretențioasă cu mine însă-mi pentru că încă vreau ca tot ceea ce fac să fie bine. Îmi place să dorm și pentru tot ceea ce fac trebuie să am dispoziția necesară. Aceste calități, defecte și poate multe altele pe lângă mă definesc pe mine ca om. Poate unele dintre ele eu le consider defecte, dar pentru cei din jurul meu sunt calități. Nimeni nu e perfect, însă mulți se cred. Prefer să nu ascult păreri, să fac ce cred eu că e mai bine și seara să mă gândesc că am am avut macar o clipă de fericire în întreaga zi caci poate mâine lucrurile nu vor mai fi la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu