joi, 12 iulie 2012

doar scriu...

E noapte din nou, mă simt bine, îmi aduc aminte de trecut și de cât de simple erau lucrurile. Mereu am simțit că noaptea iți poate oferi momentele de intimitate, de care uneori poți avea atâta nevoie. Azi am simțit că totul e atât de confuz, probabil a revenit starea care a guvernat ultima perioadă. De multe ori încerc să nu mă mai gândesc ci pur și simplu să las lucrurile să se întâmple, pentru că știu că am suficientă putere să le înfrunt, dar cu toate acestea întrebările sunt cele care mă chinuie. Tot azi a fost unul din acele momente în care aveam nevoie ca cineva să mă întrebe ce se întâmplă cu adevarat în sufletul meu, chiar dacă nu aș fi știut să îi explic. Dar se pare că zâmbetul a reușit să ascundă toate acestea. Nu știu dacă e bine sau nu să par puternică când defapt nu sunt. Dar teama e mai mare, uneori atât de mare încât nici eu nu pot să o înving. Sunt momente când te simți în plus in viața oricărei persoane din jurul tău, și realizezi că defapt ești doar tu, că tu trebui să te ridici atunci când cazi, sau să iți oferi un lucru frumos atunci când consideri că meriți, azi a fost unul din acele momente. Dar știu că mâine va fi mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu