vineri, 6 ianuarie 2012

O Rază De Soare ...


O rază timidă de soare a apărut pe cerul vieții mele...Ea îmi va lumina calea și îmi va ghida pașii pentru a putea reconstrui cât mai bine puzzel-ul sufletului meu...Acest "proiect de reconstrucție" probabil va dura ceva timp datorită faptului că piesele sunt multe și mici, sufletul meu fiind sfărâmat în mii și mii de bucățele...Fiecare zâmbet, fiecare stare de bine reprezintă un pas înainte...Mă voi agață cu toata forța de aceasta rază de lumină pentru a-mi înfrumuseța viaţa,pentru a nu-mi dezamăgi îngerul... De fapt el este cel ce îmi dă putere în fiecare zi...El mă ajută de sus de acolo dintre ingerași... Îi sunt recunoscătoare că mă ajută şi nu sunt doar simple vorbe în vânt... De fiecare dată când întâmpin greutăți, când tristețea îmi inundă sufletul şi situația pare fără scăpare, primesc putere din partea lui, el nu mă lasă să cedez, mă ajută ,mă sprijină aşa cum poate de acolo de sus unde este... Îmi apare în vis și mă sfătuiește...Numai gândindu-mă la el, în sinea mea îmi spun că nu pot să mă las învinsa. Mereu m-a învățat să nu cedez fără luptă și asta voi face de acum înainte... Trebuie să fiu conștientă de faptul că orice problemă are şi o rezolvare... Nu pot să las timpul să treacă degeaba... Trebuie să fac ceva cu viaţa asta... Trebuie să-l fac mândru, pentru că pot şi pentru că vreau să fiu o învingătoare... Vreau să fiu ca el ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu