joi, 5 ianuarie 2012

another sad day ...


Nici nu știu cum să descriu ceea ce simt... Tristețe , dezamăgire , regret... Fiecare din aceste sentimente au patruns în sufletul meu, însa cel mai accentuat sentiment este cel de dezamagire... Tristețea isi face si ea simtita prezența, însa în proporții foarte mici datorită faptului că nu are rost să fiu tristă pentru unele lucruri ce nu merită atenție...Regretul încolțește în sufletul meu.Regret unele lucruri dar le voi lua drept lecții de viaţă...Din tot ceea ce mi se întâmpla am de învățat... Lecția de azi este aceea că nu totul este aşa cum pare...E deranjant să percepi anumite persoane ca fiind foarte bune,sa le acorzi incredere,caldura sufleteasca si multe alte sentimente nobile,pentru ca mai tarziu sa realizezi ca tot ceea ce-ti parea tie frumos,a fost doar o iluzie sau o piesa de teatru...Marea mea greseala este aceea ca inainte nu puteam crede ca in unele persoane poate fi o doza atat de mare de falsitate...Plecam de la o premisa pe care acum o consider total gresita,si anume aceea ca toti oamenii sunt buni.Mare greseala...Asa cum degetele de la o mana nu seamana intre ele,nici oamenii nu sunt la fel..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu