miercuri, 16 aprilie 2014

Plouă ...

Plouă. Atât de tare încât norii parcă ar plânge cu propriile noastre lacrimi. Eu alerg. Toţi cei din jurul meu sunt în căutarea unui loc care să-i ferească de picăturile reci. Eu nu! Ele îmi purifică sufletul. Pătrund prin crăpăturile făcute de ceilalţi în corpul meu, se preling pe ambalajul pe care-l avem toţi şi ajung la inimă, curăţând-o. Nu doresc să ajung într-un loc anume. Nu este prima dată când nu ştiu ce vreau, încotro mă îndrept. Vreau să epuizez toată energia pe care o am, să obosesc, să uit, să adorm.. Nu privesc înapoi. Şi dacă ar fi să privesc, ce-aş vedea? Aceleaşi figuri mohorâte, plictisite, împovărate de griji? Să mă opresc? Nici gând! Dac-aş face-o, te-aş caută cu privirea până mi-ar obosi ochii şi tot nu te-aş găsi.Mereu te-am căutat. Credeam că-mi eşti înger. N-a fost aşa. Alerg mai tare. Teama e cu doar un pas în urma mea.. Ochii celorlalţi mă urmăresc. Sunt miraţi. Nu-mi pasă! . Plouă mai tare. Acum ştiu unde vreau să ajung. Deşi n-am avut niciodată sentimentul acesta, vreau să fiu acasă. Cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu