vineri, 4 aprilie 2014

Mă abandonez minţii mele geniale şi timpului...

În mintea mea se creează ordine. Şi reguli. Şi mintea mea caută disperată succederea cronologică a informaţiilor. Nu citesc o carte până nu am câteva informaţii generale despre subiect. Am impresia că nu se leagă nimic dacă citesc aleator. Ordine. Îmi disciplinesz mintea într-un mod ideal. Sau ea pe mine. Caut şi nu găsesc ordine în cărţi. Caut ordine în dezordine. Şi refuz să adun informaţii. Mintea mea îmi spunea azi noapte să am încredere în capacitatea ei de a se organiza, de a asimila informaţii, de a le ierarhiza şi prioritiza. Doar să îi dau informaţiile. Iar acum citesc. Ce şi când îmi va trebui, nu decid eu. Eu învăţ să mă las timpului şi ideii că totul este aşa cum trebuie să fie. Mă abandonez minţii mele geniale şi timpului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu