miercuri, 9 aprilie 2014

Nu pot să promit ...

M-am născut într-o perioadă în care totul venea cu garanţii. Totul venea cu regularitate şi îndeplinea orice nevoie. Acum mă trezesc în incapacitatea de a putea garanta ceva cuiva. Nu pot să promit că voi sta o veşnicie, nu pot nici măcar să încerc să stau prea mult. Să-ţi promit că voi fi acolo când o să te trezeşti dimineaţa, îmi este imposibil. Habar nu am cum aş putea să te fac să înţelegi că existenţa mea fizică şi consistenţă nu poate fi folosită ca dovadă în dosarul “promite-mi că…”Ah! Nu rosti cuvântul “niciodată”…ştiu că nici tu nu ai cum să-mi garantezi iar dacă eu sunt ca un om stricat ce nu are certificat de calitate, nu am pretenţia ca tu să-mi dai un termen:12 , 24 sau 36 luni. E o loterie…noi suntem nişte bile umane într-o loterie a cui vrea să joace. Ce rost are să-ţi promit? Sunt doar nişte cuvinte din gura unei persoan care nu ştie ce va fi mâine… cum aş putea fi autentică promiţându-ţi ceva ce nu există sau asupra căruia nu am control? Defapt nu există control ci doar iluzia lui, singurul lucru pe care pot să ţi-l promit e schimbarea….a mea şi a ta şi da, voi ţine ochii deschişi şi voi încuraja asta dar e doar un scop al meu,să te susţin pe drumul schimbării, nu le confunda. Defapt pot să-ţi dau o garanţie provizorie…se numeşte “acum” şi…tocmai a expirat. Nu-i nimic, mai am formulare….acum…..acum….acum. Asta pot să îţi dau…acum, restul nu contează. Mă străduiesc să ies din confortul psihic pe care mi-l dă ceva ce nu există, să-mi permit luxul de a mă răzgândi, de a mă schimba, de a fi impulsivă, de a fugi, de a sta, de a fugi din nou, de a rupe o frunză pe care să o miros, de a mă întinde pe jos în ploaie, de a sta în solitudine şi apoi de a-mi dori iubirea. Nu exist în gestiunea lumii, nu vin cu factura, certificat de garanţie sau calitate, aviz de însoţire a trupului şi instrucţiuni de utilizare sau programare…sunt liberă să mă creez, să mă construiesc, să-mi aleg preferinţele şi apoi să le schimb. Nu-mi cere adresa service-ului autorizat, habar nu am ce produs vrei să fiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu