sâmbătă, 5 octombrie 2013

Faima este un drog ...

În ultimul timp mă tot uit la televizor şi nu reuşesc să dau şi eu peste o emisiune calumea de urmărit,o emisiune inteligentă şi care nu promovează faima negativă sau inteligenţa scăzută.Oare nu se mai găsesc şi oameni a căror faimă să fie promovată într-un sens pozitiv,mă refer la oameni adevăraţi,oameni inteligenţi,oameni care chiar merită să fie aduşi într-o emisiune sau despre care ai ce să scrii într-o rubrică de ziar sau revistă mondenă?Îmi este imposibil să cred că realitatea este aceasta,prefer să cred că oamenii importanţi sunt lăsaţi în umbră doar pentru că lumea s-a îndrăgostit de scandaluri şi circ în public.Prefer să cred că mai există şi valori în lumea asta şi că într-o zi oamenii n-or să mai arate nonvalorile ci oamenii cu adevărat puternici care au făcut ceva în viaţa asta sau au schimbat lumea cu ideile lor. Aş vrea să citesc în ziare lucruri reale,să văd oameni care zâmbesc nu atâtea tragedii şi scandaluri.Aş vrea să trăim cu toţi într-o lume în care fericirea şi iubirea sunt pe primele locuri iar mai apoi lucrurile materiale şi carierele.Aş vrea să aud oamenii cum râd pe stradă că au o viaţă frumoasă nu oameni fără case ce plâng pe la colţuri că nimeni nu se uită la ei.Răutatea oamenilor este de neimaginat pentru mine,văd oamenii cum trec zi de zi pe lângă oameni sărmani care întind mâna şi nimeni nu le aruncă nici măcar o privire de bani sau mâncare nici atâta.Eu una nu pot să trec aşa pe stradă pe lângă oamenii ăştia şi să nu le dau ceva din puţinul meu,mi se pare inuman să fi atât de rece cu un om mai ales că viitorul nu se ştie ce ne rezervă şi mâine oricine se poate trezii în locul lor. Întorcându-mă puţin la ideea mea principală cu faimă şi nonvalorile aş vrea să mai spun doar atât: Faima distruge, creează scopuri ca să scuze mijloacele şi te face să uiţi cine eşti cu adevărat. Faima este un drog, o alt fel de dependenţă distrugătoare de vieţi alături de alcool, droguri şi ţigări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu