vineri, 28 decembrie 2012

aş merită o vacantă ...

Vreau să evadez din lumea asta gălăgioasă. M-am săturat de certuri , supărări , stres ... Mi-aş dori să plec pentru o perioadă , departe de tot . Să fiu singură cu gândurile mele , să mă relaxez şi să mă curaț. Stând atât de mult în fumul asta negru de ura care pluteşte peste tot , simt că mi-am pătat şi eu sufletul. Vreau să mă duc la Mare să-l curat şi vreau să fiu fericită singură. Să pot să stau întinsă şi să pot visa cât vreau fără să mă trezească nimeni ; să-mi imaginez forme din norii de pe cer ; să aud valurile cum se sparg ; să mă umplu de nisip şi să aud pescăruşii gălăgioşi. Simt că vreau să iau o pauză de la tot şi să mă duc să mă relaxez , pentru că aici nu pot de voi toţi. Aici nu pot visa că faceţi prea multă "gălăgie" ; nu pot să mă curaț pentru că e mult prea "infectat" oraşul de sentimente negative ; nu aud pescăruşii gălăgioşi , numai ciori şi nu aud MAREA ... numai maşini . Vreau să iau o pauză ... aş merită o vacantă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu