joi, 3 ianuarie 2013

2000... 13 al meu:)

Fiecare moment din ultima perioadă m-a ajutat să văd ce este cu adevărat important pentru mine şi ce mă face fericită. Clipele de linişte mi-au arătat că fiecare rană se poate vindecă şi privind retrospectiv pot spune că asta este cel mai important: să te opreşti mereu şi să priveşti asupra sinelui. Pentru că lucrurile care nu ne fac fericiţi pot ajunge să creeze adevărate frustrări şi să ne influenţeze într-un mod extrem de negativ, ajungând chiar şi la depresie. În anul ce abia a început îmi doresc un singur lucru: să trăiesc clipă. Pentru că nu vei trăi niciodată fericit, dacă laşi momentele să treacă pe lângă tine, gandindu-te la viitor sau la trecut. Pentru că fiecare moment este unic şi nu se va mai întoarce, oricât ne-am dori asta. Vreau să simt viaţa aşa cum este ea: frumoasă, liberă şi plină de fericire. Pentru că întotdeauna există posibilitatea să alegi ce vrei să faci cu viaţa ta, eu voi alege să stau mai aproape de oamenii care merită, să fac lucrurile cu mai multă pasiune, să iubesc cu mai multă dăruire, să las deoparte problemele şi să mă focusez pe ceea ce îmi doresc să realizez, să gândesc mai optimist, să îmi fac timp pentru sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu