miercuri, 5 decembrie 2012

fulg de nea

Totul e alb, tot ce ne înconjoară a preluat nuanţele de alb. Culoarea purităţii, o culoare blândă ne conduce în poveşti fantastice. Îmi place să îmi amintesc de copilărie, când mă trezeam şi alergam să privesc pe geam, grăbindu-mă să ies în mijlocul zăpezii să fac oameni de zăpadă, îngeraşi. Zăpada mă face să fiu mai liberă, mii de gânduri pozitive să îmi inunde mintea şi milioane de zâmbete să fie prezente pe chipul meu. Îmi place să cred că fulgii de zăpadă au viaţă, căzând suav spre pământ, ei se împrietenesc cu alţi fulgi de nea şi transformă natura pentru noi, pentru a ne face fericiţi, pentru a înţelege că avem motive să zâmbim, să fim fericiţi. Ei sunt atât de micuţi şi atât de delicaţi….Îmi place să privesc spectacolul pe care ni-l oferă iarna. Iubesc să mă plimb prin ninsoare părul meu să fie acoperit de fulgi, sunt atât de perfecţi… iarna… hmm… Trebuie să ne bucurăm de ea în fiecare moment şi să înţelegem că tot ceea ce ne este dat trebuie apreciat… Mi-ar place să fiu un fulg de nea …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu