duminică, 19 februarie 2012

Windstruck - Te-am prins ... Special movie ...



Noaptea trecuta am văzut filmul Windstruck /Te-am prins ... mi-a captat atenția ... şi a reuşit să mă facă să mă gândesc la el toată ziua... m-am tot gândit la nişte replici care mi-au ramas undeva în mine...
Ea poliţistă, una bună, el profesor de fizică, bun şi la desen ,se întâlnesc din pura întâmplare, ea confundându-l cu un hoţ ... totul e minunat şi amuzant până când el moare ...apoi totul se schimbă ... apare drama ...


"Mă simt ciudat doar rostindu-i numele, dar are ceva special, ceva pe care puţini l-ar putea înţelege"



"mi-ar plăcea să fiu liber ca vântul ... dacă vântul sufla în lipsa mea... atunci cu siguranță eu voi fi acela ... dacă mor vreau să devin vânt"





El: "dacă voi muri Înaintea ta vei muri langă mine. asemeni prinţesei? "
Ea: " nu!!! nu sunt nebună"

El: " de ce m=ai salvat viaţa ?"
Ea: "nu voiam sa mor lângă tine"


" ce zonă fără semnal e asta ?Revin-o înapoi, grăbește-te și vin-o înapoi ... defapt nu contează... o sa vin eu la tine... vin lângă tine"



"odată ți-am spus ca mă voi întoarce... aşa că m-am întors ... dar trebuie să plec... Acum lasă-mă să plec cu dragostea ta în adâncul sufletului meu"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu