vineri, 3 februarie 2012

o lume "perfectă"


Lasă-mă te rog să visez la o lume "perfectă" ... o lume fără tristeți și fără supărări. O lume în care totul e permis, dar numai cu condiția să fii fericit și să-i faci și pe alți să se simtă bine
Închid ochii și nu mai visez la o lume "roz" și visez la o lume în care exist eu și restul lumii ... o lume mai bună ... o lume "perfectă" doar prin ochii mei, o lume în care nu mai vreau fericirea și vreau doar să fiu "bine"...orice ar însemna acest bine în capul meu și în imaginația mea. Îmi lipsesc multe lucruri pe care acum nu le mai am și în trecut nu le apreciam, poate am ajuns acum la o maturitate în care apreziez mai mult lucrurile mărunte și nu-mi pasă dacă primesc doar jumătăți. Tind să cred că dacă te mulțumești cu mai puțin nu înseamna că nu te apreciezi pe tine la adevărata ta valoare și înseamnă altceva ... și încă nu știu ce!
Există perfecțiune în imperfecțiune chiar dacă nimic nu e așa cum am visat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu