miercuri, 26 februarie 2014

true LOVE !

"E tatăl copilului meu, nu-mi e indiferent", asta mi-a răspuns o prietenă când am întrebat-o dacă îl iubeşte. Dragostea e altceva decât un sentiment confuz de "e pe aici, deci cred că-l iubesc". Lipsa afecțiunii, a iubirii când eşti în doi te macină. Se va acutiza, te va măcina până te va învinge, nu te vei obişnui cu asta oricât te vei minţi. Dragostea e altceva decât "e tatăl/mama copilului meu". Dragostea e când, deşi stă lângă tine şi nu spune nimic, zâmbeşti şi ţi-e bine, dragostea e atunci când e plecat de câteva ore iar ţie ţi-e dor deja să-i simţi conturul feţei cu vârful degetelor, dragostea e atunci când fiecare azi e un plan liniştit al unui mâine, dragostea e când mergi pe vârfuri pe aleile vieţii de teamă să nu strici minunea. M-a tot întrebat, ea, prietena, cum scapi de regretele deciziilor pripite, cum ştii încotro s-o apuci. Nu ştii:) Nu deţin eu nici un secret, ba mai mult, nu sunt exemplul cel mai bun. Cred că timpul aşează multe lucruri. Am învăţat în ultimii ani că trebuie să te împaci cu trecutul ca să poţi merge mai departe. Nu suntem perfecţi, toţi greşim, dar trebuie să ne acceptăm trecutul, oricum nu îl putem schimba. Poţi să îţi ceri iertare cui i-ai greşit, te va elibera. Poţi să încerci să înţelegi unde ai greşit şi let it go. Greşelile trecutului, deciziile pripite sunt un bun motiv să înveţi ceva, să devii mai bun, mai conştient, mai atent, mai puţin vulnerabil. Schimbarea şi răspunsurile sunt în noi, trebuie doar să ne curăţăm bine ochelarii ca să le vedem. Da, vei fi rănit, vei suferi, te vei tăvăli pe jos de durere, dar nu vei muri. Timpul va trece, durerea va trece şi one day, speranța va dăinui din nou. Poate sufăr eu de romantism cronic, dar viaţa fără dragoste, din aia adevărată de-o simţi până în ultima venă capilară, nu are nici un farmec. Devenim mai buni când iubim, suntem mai frumoşi când suntem iubiţi. Dragostea e magică. Dar trebuie să te împaci cu trecutul ca să vezi prezentul, ca să te poţi gândi la viitor. Trebuie să înlocuieşti regretele cu noi speranţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu