vineri, 14 februarie 2014

beginning ...

Am iubit înainte de tine, având convingerea că niciodată nu voi mai iubi pe altcineva. Am plâns din dragoste, mi-am declarat iubirea, mi-am planificat eternitatea. Pentru că nu te cunoșteam. Sunt astăzi convinsă că dacă ai fi ajuns mai devreme, n-aș fi știut ce înseamnă suferința. Dar îți mulțumesc pe de altă parte fiindcă ai întârziat puțin, fiindcă am reușit astfel să învăț câteva lecții de una singură. De acum sunt convinsă că nu va mai fi nevoie să o fac. Am iubit înainte de tine, dar îmi doresc din suflet ca inima mea să se oprească din a mai iubi dacă nu vei tu acela căruia i se adresează iubirea mea. Fiindcă ai reușit într-un timp relativ scurt să mă faci să înțeleg de ce nu a mers nicio relație de până acum, de ce am pierdut timpul degeaba. Dar sunt fericită! Sunt atât de fericită că te am în viața mea! E ciudat cum ești în același timp și puterea, dar și slăbiciunea mea, cum reușești să mă faci să mă simt cea mai bună, dar totuși mă faci constant să-mi doresc să fiu mai bună doar pentru a te face fericit. E sublim cum mă faci tu fericită doar prin fericirea ta. E prostesc poate, dar ești tu fericirea mea și vreau să-ți mulțumesc că mă înveți să iubesc din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu