marți, 7 ianuarie 2014

Viaţa mea n-are repeat

Şi ştii cum?Ca o omidă care nu se poate transforma într-un fluture frumos pentru că a rămas blocată în propria construcţie . Mi-e totuna dacă cineva pleacă sau dacă cineva vine , pentru că firea mea introvertită mă face să fiu de neclintit la sentimente . Nonconformistă ar putea fi cuvântul care m-ar descrie perfect ,căci nu îmi pasă de ceea ce se petrece în jurul meu. Înjură-mă , neagă-mă , reneagă-mă ... şi aşa nu îmi găsesc niciodată cuvintele în faţa cuiva . Stau cu ochii ăia din sticlă şi mă pot uita la tine o viaţă negăsind o frază potrivită . În plan opus , am o sensibilitate aparte care mă face să pun la suflet lucruri inutile şi să vărs oceane pentru ... nimic. Nici măcar eu nu mă cunosc , nu ştiu la ce să mă aştept din partea mea ..un lucru îmi lipseşte lângă mine , ”iubirea” . Căci o caut cu privirea în fiecare trecător nevinovat şi când cred că am găsit-o atunci mă înşel mai tare. Sunt simplă , nu cer prea multe ... Sunt complicată , uneori cer chiar totul… iar lumea se poartă cu mine de parcă eu nu m-aş putea supăra niciodată.Ba da pot!Şi am să o fac şi zi de zi dacă e cazul... căci mi-e mai bine singură decât înconjurată de toţi , de 100 … 99 dintre ei fiind falşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu