joi, 23 ianuarie 2014

Poate dacă am iubi mai mult nu am mai avea timp de nimic altceva...

"Poate dacă am privi în sufletului unui om mai atent, am înțelege mai mult ! Poate dacă ne-am îmbrăca cu armura iubirii și sincerității nu am fi nevoiți să stăm în permanență în gardă apărându-ne de minciună, vicleșuguri, invidie, răutate și cleveteală de parcă am participa la un război interminabil care nu face decât să ne obosească. Poate dacă am privi mai mult spre ceea ce încă nu am realizat și mai puțin înspre ceea ce au realizat alții am avea preocupări mai nobile. Poate dacă am citi mai mult, am zâmbi mai mult, am cânta mai mult am fi mai fericiți! Poate dacă am intra mereu pe ușa din față a prieteniei, iubirii, colegialității și când am pleca chiar și pentru o vreme, am ieși în același mod, am fi mai demni și mai onorabili. Poate dacă am iubi mai mult nu am mai avea timp de nimic altceva..." - Popa Ines Vanda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu