sâmbătă, 21 septembrie 2013

Poate voi pleca...

Ce e cu adevărat important pentru mine? Mai am de trăit ca să răspund la întrebarea asta...Ce cred eu că e important pentru mine acum? Să fiu împăcata cu mine însămi, să trăiesc în pace și în înțelegere cu propria-mi ființă, să mă iert și să mă iubesc și să am grijă de mine pentru că nimeni altcineva nu o va face oricât de mult am vrea noi să credem contrariul. Este cu adevărat important să-mi ajung la rădăcini, să mă eliberez de griji și de dezamăgiri și să îmi las sufletul să zboare în voie. Nu am poposit mult pe pământul ăsta, 24 de ani, un fir de nisip și de abia de vreo 5-6 ani încerc să înțeleg ce se întâmplă cu lumea din jurul meu...O lume care este bună cu tine până la un anumit punct, o lume care te iubește cu ură, o lume care pe de o parte îți dă și pe alta îți ia, o lume care te învață prea des ce e nedreptatea, o lume care nu știe de iertare, înțelegere, bunătate și iubire necondiționată - asta e viața de pe pământul ăsta și nu știu dacă îmi place. Poate voi pleca.Voi pleca de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu