joi, 5 septembrie 2013

DA pot simţi...

Încă trează, confuză poate... dar de ceva pot şi mereu voi putea să mă bucur, mereu voi şti că pot lua o gură de aer şi să mă afund în simţirii, sentimente pentru că DA pot simţi, mereu o voi face şi nimeni nu îmi va lua asta.De fiecare dată când mă voi trezi pot simţi adierea unei noi zile, pot simţi albastrul cerului mă poate alina, pot simţi orice lucru mărunt... orice mângâiere, pentru că asta întotdeauna mă va împlini. Mereu vedem lucrurile, mereu le punem pe ele înainte a ceea ce simţim, dar oare ştim că de fapt acolo undeva în interiorul nostru se ascunde ceva poate mic, dar de o valoare imaginabilă, fără să o putem cântări, fără să o putem calcula.. dar ea există. Mereu va exista şi ne va fi alături, ne va ajuta. Să pot preţui mai întâi cu sufletul, cu inima ci nu cu gândul, cu mintea.. să pot arăta ceea ce simt, ceea ce este cu adevărat important. Poate că nu este un obiect, nu îl putem vedea dar însă în interiorul nostru mereu va exista, şi ne va face să tresărim... să simţim şi să-l trăim. Iar când aşternem pe hârtie, acele simţiri, parcă este de o ardoare absolută, parcă sunt pline şi de mai multă magie, şi se descarcă de fiecare dată în locul şi în momentul potrivit. Nu ne căută însă noi vom şti de fiecare dată cum şi de ce să le găsim, vom şti că mereu au fost şi vor fi undeva acolo aproape de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu