miercuri, 11 septembrie 2013

Ai grijă ce-ți dorești...

“Ai grijă ce-ți dorești, că se poate împlini”- îmi răsună mereu în minte aceste cuvinte, în momentul când îmi aliniez visele și dorințele pe câmpul de bătălie din sufletul meu. Cea mai grea bătălie dintre multele bătălii pe care le dau zi de zi, este cea cu mine. Poate s-ar fi așteptat cineva să spun că cea mai grea și cea mai dură este bătălia cu viața. Este și asta o luptă, o luptă pe care de multe ori o câștig, chiar dacă privind spre cer ÎL văd zâmbind pe Dumnezeu. Este o bătălie dură deseori și deseori cred că viaţa te va învinge totdeauna, totdeauna dacă nu te arunci în luptă hârsâit, întărit de lupta cu tine însuți, având ca stindard trei cercuri concentrice desenate în roz, albastru și verde - puterea gândului pozitiv, credința și speranța. Lupt cu mine să fiu adevarată, lupt cu mine să-mi cunosc limitele, lupt să mă pot depăși, strâng din dinți când cad, merg târâș doar vreme de-un pas, mă sprijin tot de mine să mă ridic. Scrâșnesc din dinți când mă lasă puterile și trag de mine fără milă să pot merge mai departe. Mă ridic, îmi ascund o lacrimă fugară de ciudă, îmi oblojesc vânătăile de pe suflet și merg îndârjita mai departe, știind că ce nu te distruge te întărește.Atunci câștig eu în lupta cu mine. Atunci mă simt învingătoare. Acestui câștig îi spun fericire. Când simt că nu mai pot, când începe a bate vânt de renunțare, rup o fâșie din sufletul meu, îmi fac steag alb și cer time out. O clipă de răgaz, o clipă preţ de un vis pentru a-mi lua energie din lumea de cuvinte, unde între a fi sau nu fi nu este nici o barieră, fug în lumea mea al cărei creator sunt eu însămi. Aceasta este o altă fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu