miercuri, 10 iulie 2013

Ar trebui ...

Să zâmbesc pentru fiecare clipă trăită...pentru trecut, prezent şi viitor. Să zâmbesc pentru mine, pentru toţi cei care mi-au fost aproape când am avut nevoie, dar şi pentru cei care nu au fost...să zâmbesc pentru prieteni, dar şi pentru duşmani. Să fiu veselă în fiecare secundă, minut, oră... Să râd din tot sufletul..să râd iar şi iar.. Atunci poate nu aş mai avea timp să mă uit în urmă. Nu aş mai avea timp să mă gândesc la dezamăgiri, la anumite persoane. Nu aş mai avea timp să fiu tristă. Nu aş mai avea timp să mă gândesc la iubire, la noroc, la sănătate, la vise sau la viaţă. Aş zâmbi pentru tot ce mă înconjoară, bun, rău; aş zâmbi pentru dorinţă, pasiune, flirt. Aş zâmbi pentru zâmbet. Şi atunci aş fi fericită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu