joi, 29 decembrie 2011

Me myself and I, that's all i got in the end...


De prea mult timp nu mi-am mai văzut prioritățile, am văzut doar sufletul altora, sentimentele lor, am încercat un timp îndelungat să ajut pe toata lumea. Și? N-am rezolvat nimic, am pierdut necunoscuta ecuatiei, EU. Eu, sufletul meu, sentimentele mele, tot ceea ce am fost si acum nu mai sunt. Am pierdut pariul pe care-l faceam cu mine însămi, ca nu mă voi transforma în ceva ce nu cunosc, poate că recunosc anumite lucruri, dar să fiu serioasă, m-am săturat să ma uit pe mine pentru alții. Mi-am călcat orgoliul în picioare, de cate ori? O mie? Prea puțin. Și n-am rezolvat absolut nimic. Acum? Acum încerc să-mi pun în ordine prioritățile, să mă gândesc numai la mine.

Me myself and I, that's all i got in the end...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu