miercuri, 14 decembrie 2011

Dragă Moş Crăciun...



Dragă Moş Crăciun,

Nu sunt un copil, dar sunt convinsă că tu ştii deja asta, sunt un adult cu suflet de copil, vise, speranţe şi dorinţe ale unui copil... de aceea iţi scriu
Ce-mi doresc eu anul acesta ,am să fiu scurtă şi explicită.Imi doresc anul acesta să pot visa mai mult, să pot spera mai des, să zămbesc zilnic şi să ofer in fiecare secundă. Te rog sa arunci cu speranţe pentru cei ce nu mai cred in ea, pune căte un zămbet pe fiecare chip să vadă şi cei ce plăng că există bucurie. Adu magia de a dărui frumuseţe, puritate şi bucurie. Adu misterul de a inţelege taina credinţei şi a iertării.
Adu-mi, te rog, chiar dacă nu-ți va fi ușor, puterea să fac lucruri care să preschimbe lumea într-una mai bună, indrazneală să lupt și-n anul care vine cu greutațile vieții.
Dar mai presus de toate, te rog, Moșule, din tot sufletul, să-mi aduci sufletul pereche ,ca să mă bucur de fericirea pe care am asteptat-o , o viața și de care, mă îndoiesc adesea că poate rezista mai mult de-un anotimp, un an, un timp.

Nu vreau să te țin ocupat prea mult de aceea închei prin a-ți spune că nu voi înceta nicodată să cred în existența ta !!!

Cu dragoste , fetița care a crescut sub ochii tăi !!!

A mosule o ultima rugaminte … imi vreau actele inapoi … imi vreau identitatea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu