sâmbătă, 6 aprilie 2013

for you... dear girlfriend

Nu ne declarăm "cele mai bune prietene". Nici iubire veşnică. Însă ne spunem una celeilalte “prietenă” sau chiar "soră" cu drag şi cu un zâmbet curat. O simt aproape, retrăiesc clipe frumoase cu ea în gând. Mă linişteşte şi de cele mai multe ori îmi oferă o cu totul altă perspectivă asupra întâmplărilor (sper că şi eu ei). Şi mă bucur că există, mă bucur că ne-am apropiat aşa de tare şi nu mă întristez deloc pentru nici un moment avut cu ea alături. Emoţiile împărtăşite, concertele la care am mers împreună,activitațiile comune, momentele în care ne strângeam tare de mână pentru a putea “trece” strada, momentele mai puțin frumoase, într-un cuvânt: totul. Ne sunam şi foarte des ne message-uiam. Şi dacă nu făceam asta, ne gândeam una ... Şi suntem atât de buuuune. Dar când nu te aştepţi te loveşte un “fuck you” zis nonşalant, fără indulgenţă şi cu o privire ce te aruncă în perete. Pentru că putem şi pentru că meriţi. În rest, oferim doar surprize plăcute şi împărtăşim muzică bună, ah, şi poezii puţin lacrimogene. Eh, fetele astea! P.S.: Te iubesc, tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu