duminică, 10 martie 2013

P.S. Te iubesc

De curând am citit o carte minunată... și de data asta cartea bate filmul!!! :) P.S. Te iubesc e o impresionantă poveste de dragoste, o poveste despre pierdere, despre durere, despre speranță și despre încredere. Acesta este genul de carte care te face să îți pui 1000 de întrebări, care te împinge să apreciezi omul de lângă tine cu toate lipsurile lui, fiind conștient de nesiguranța unui “mâine” împreună. Ce am învățat eu din această poveste? Am învățat că dragostea poate dura încă mult timp chiar și după ce rămâne doar unul, că un om care e smuls de lângă tine își poate păstra un loc în inima ta pentru totdeauna, că drumul vindecării este unul lung, lent și anevoios, dar că suntem obligați să îl parcurgem. Am învățat deasemenea că pentru a merge mai departe îți trebuie o motivație bună și că indiferent cât de mulți oameni îți vor binele și vor să te ajute nu pot reuși decât dacă și tu îți dorești asta. “Să găsești pe cineva pe care să-l iubești și care să te iubească este un sentiment extraordinar, extraordinar. Dar să găsești sufletul pereche este și mai grozav. Un suflet pereche este unul care te înțelege ca nimeni altul, te iubește ca nimeni altcineva, va fi mereu alături de tine, indiferent ce s-ar întâmpla. Se spune că nimic nu durează la nesfârșit, dar cred cu tărie că pentru unii iubirea continuă și după ce ei nu mai sunt printre noi.” - Holly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu