luni, 12 septembrie 2011

another me ...

Cu cât mă străduiesc mai mult să uit, cu atât îmi revin în minte toate vorbele și toate clipele trecute, dar important este acum faptul că nimic nu mă mai atinge, am devenit puternică, am devenit imună la tot ceea ce odată mă rănea. De fapt așa am fost mereu, dar nu am crezut în mine. Important este ceea ce am devenit. Cu cât vei încerca mai mult să mă rănești cu atât voi deveni și mai puternică, iar vorbele tale nu vor face altceva decât să mă întărească. Încearcă și vei vedea rezultatele. Aceea persoană slabă pe care puteai să o rănești la orice pas…a murit. A rămas doar trupul ei în loc, dar sufletul şi gândurile i s-au schimbat…Pentru unii a murit, iar pentru alţii abia acum a devenit ce trebuia a fi cu mult timp în urmă. Ţine minte:”Niciodată nu e prea târziu!!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu