duminică, 3 aprilie 2011

2 Aprilie 2011

… o zi ... plină .... mult de lucru ... pffff şi mai trebuie să merg şi la majorat ... offf ...ca niciodată nu-mi programez timpul liber ... mă resemnez ... Ajung la locul cu pricina unde este majoratul... bineînţeles că întârzi ... ca de obicei în ultima perioadă... :( Mă aşez şi aştept ... să treacă timpul mai repede... Hai totuşi să facem un biliard ... bunn ... eram foarte concentrată dar totuşi am reuşit să te vad cum a plecat grăbit... după care concentrarea mea s-a dus... a plecat cu el ... În gândul meu veşnica întrebare să-l sun să nu-l sun ... bine gata îl sun ce-am de pierdut ... după ce vorbim începe şi pentru mine cheful ... dance dance şi iar dance :X:X ... peste ceva timp ... ... ... brââââ brââââ ... telefonul... era el ... sa întors ... şi m'a chemat la masa lui ... OMG ... ce fac ??? cum fac?? ... pfff ... greu ... în sfârşit ne şi vedem face to face :X ... povestim ... povestim ... şi nu mă satur să-l privesc ... Avea o privire adâncă şi blândă... în ochii lui verzi ,vedeam nopţile cu stele ... era totuşi enigmatic şi distant, iar zâmbetul jumătate naiv îi dădea chipului o îmbrăţişare de nobleţe... mi-ar fi plăcut să opresc timpul în loc ... dar din pacate nu este posibil... o seara cu adevărat fumoasă... îl plac ... din ce în ce mai mult ...:X:X Când îi doreşti ceva cu adevărat tot universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău... Paulo Coelho... spunea cândva aceste vorbe şi-l cred pe cuvânt ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu