sâmbătă, 2 iulie 2011

A new start,a new me...


Gata cu examenele ... gata cu facultatea ... o perioada stresantă dar frumoasă... o perioada plină de evenimente ... plină de stres... Azi am susţinut ultimul examen din cadrul facultaţii , Liceenţa. Greu pentru ca am avut timp scurt de învăţat, dar sunt mândră de mine ... am reuşit să iau 9 ... Uraaa
Acum, mi-am luat un fel de vacanţa, la propriu şi la figurat. Am revenit acasa şi am încercat să profit de această perioada liniştită dinaintea furtunii. Mai e un pic şi vine din nou furtuna. O simt deja. Examenele de Diploma de la Posliceală sunt pe drum... cu toate astea aveam nevoie de relaxare, lipşte senzaţia de vinovaţie cand pur si simplu, stau şi nu fac nimic.
Recunosc tind să ma implic în prea
multe lucruri şi să mă suprasolicit. Şi e ok pentru că îmi place, simt că fac ceva şi nu trece viaţa pe lângă mine. Dar ajunsesem la momentul când aveam nevoie de o gură de aer, fără griji examene, agenda plină cu multe semne de exclamare pe margini, zile roşii în calendar, dormit puţin şi mult stres ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu