duminică, 22 mai 2011

...Toane ....

Am momente in care as vrea sa renunt la toate, as vrea sa dispar. Momente in care simt ca nu e nimeni langa mine , in care imi condamn prietenii ca nu au suficient timp pentru mine.
Am momente in care uneori simt ca ajung sa tin la cineva dupa 2 ore de conversatii,zile in care deja simt fluturasi in stomac, momente in care distanta dintre mine si... imi pare imensa, momente in care nu sunt eu.
Sunt momente in care o simpla iesire ma face sa vibrez, momente in care vreau sa sun pe cineva si sun si nu imi raspunde nimeni..oare la celalalt capat deja cineva viseaza??Si mai incerc inca o data iar apoi zic ca ar fi mai bine sa adorm...
Am momente in care ma simt suficient de puternica pentru a ma ridica, suficient de puternica pentru a le da si celorlalti din taria mea.
In aceste momente ma consider o fiinta obisnuita, care goneste intre vis si realitate, care doreste un strop de iubire.Din partea cui?!? Ehh... !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu